چرا باید در دوران بارداری تحت مراقبت بود؟
نوشته شده توسط : یک دوست

 

اگر به عنوان یک بیمار عمومی به متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید، Medicare هزینه را تقبل می کند. اگر تحت پوشش Medicare یا ترتیبات دیگری نیستید، باید هزینه کامل را بپردازید. معمولاً برای مراجعه به متخصص زنان و زایمان نیاز به ارجاع از پزشک عمومی دارید.

شرایط در ایالت متفاوت است، اما متخصصان زنان و زایمان باید برای دریافت مجوز پزشکی و درمان افراد معاینه شوند. پس از اخذ اقامت، می توانید از طریق هیئت مامایی و زنان آمریکا (ABOG) گواهینامه دریافت کنید. برخی از متخصصان زنان و زایمان اعضای کالج آمریکایی متخصصان زنان و زایمان (ACOG)، یک سازمان حرفه ای برای متخصصان زنان و زایمان هستند. اطلاعات جایگزین مشاوره حرفه ای مستقل نیست و نباید به عنوان جایگزینی برای آن استفاده شود
برای دسترسی به مقالات دیگر در سایت https://www.foodlook.ir کلیک کنید.

در دهه 1800، ایگناز سملوایس متوجه شد که زنانی که در صفحه اصلی زایمان می کنند، نسبت به زنانی که توسط پزشکان در بیمارستان های درازکش به دنیا می آیند، بسیار کمتر دچار تب نوزاد می شوند. علیرغم انتشار این اطلاعات، پزشکان هنوز شستشو نمی دهند. به یاد داشته باشید که همه متخصصان زنان و زایمان در بارداری و زایمان آموزش دیده و با تجربه هستند و بهترین چیز را برای بارداری شما می خواهند. متخصص زنان و زایمان یک پزشک متخصص است که از زنان مراقبت می کند و در زمینه بارداری، زایمان و سلامت باروری تخصص دارد. متخصصین زنان و زایمان خصوصی از مراقبت های بارداری برای زنانی که در بیمارستان خصوصی زایمان می کنند مراقبت می کنند.

متخصصان زنان و زایمان بر بارداری و مسائل مربوط به سلامت تمرکز می کنند، در حالی که متخصصان زنان بر سلامت کلی باروری تمرکز می کنند. در برخی موارد، این پزشکان ممکن است دارای گواهینامه هایی در زمینه زنان و زایمان، تحت عنوان OB/GYN باشند. پزشکان با هر دو گواهینامه می توانند همه چیز را از سلامت باروری عمومی گرفته تا زایمان نوزاد انجام دهند. برخی از پزشکان OB/GYN همچنین به عنوان پزشک مراقبت های اولیه برای افراد مبتلا به واژن عمل می کنند.

هر شرایطی که بر سیستم تولید مثل تأثیر می گذارد، مانند مواردی که دهانه رحم، رحم، تخمدان ها، لوله های فالوپ یا واژن دارند، توسط متخصص زنان تشخیص داده شده و درمان می شوند. متخصصان زنان همچنین غربالگری های توصیه شده مانند معاینه پستان، پاپ اسمیر و معاینه لگن را انجام می دهند. متخصص زنان همچنین می تواند واکسن های ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) را برای محافظت در برابر HPV ایجاد کننده سرطان ارائه دهد.

مکان مورد نظر خود را انتخاب کنید

برخی از متخصصین زنان و زایمان ممکن است شما را بدون ارجاع ببینند، اما برای دریافت تخفیف مدیکر به ارجاع نیاز خواهید داشت. شما احتمالاً روی یک سیستم شیفت کار خواهید کرد، که از نوبت های بخش شروع می شود، و شامل کار در یک کلینیک سرپایی، فهرست سالن عمل یا یک کلینیک تخصصی می شود. هیچ روش منفرد کنترل بارداری انتخاب مناسبی برای همه نیست - و برخی افراد حتی ممکن است از بیش از یک روش استفاده کنند. در اینجا با گزینه های مختلف کنترل بارداری آشنا شوید تا بتوانید روش هایی را که ممکن است برای شما مناسب باشد محدود کنید. برای تعیین قرار ملاقات، امروز با متخصص زنان و زایمان، رایانه شخصی تماس بگیرید یا به صورت آنلاین درخواست وقت ملاقات کنید.

اگر به طور خصوصی به متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید، احتمالاً هزینه های زیادی را متحمل خواهید شد. شما باید تفاوت (یا «فاصله») بین آنچه Medicare پوشش می دهد و هزینه های متخصص زنان و زایمان، هزینه های بیمارستان و سایر هزینه ها را بپردازید. برخی از این موارد ممکن است تحت پوشش بیمه درمانی خصوصی باشد، اگر شما آن را داشته باشید. اگر به عنوان یک بیمار دولتی در یک بیمارستان دولتی زایمان بدون عارضه دارید، احتمالاً به متخصص زنان و زایمان نیاز نخواهید داشت. اما یک متخصص زنان و زایمان همیشه برای مدیریت هر گونه عارضه یا شرایط اضطراری در دسترس خواهد بود. همچنین باید بپرسید که چگونه متخصص زنان و زایمان قصد دارد مراقبت های دوران بارداری و زایمان شما را مدیریت کند.
جهت مطالعه مقالات بیشتر به سایت https://www.healthlook.ir مراجعه نمایید.

اگر بیمه درمانی خصوصی با پوشش زایمان دارید، می توانید متخصص زنان و زایمان خود را انتخاب کرده و در بیمارستان خصوصی زایمان کنید. برخی از متخصصان زنان و زایمان نیز از بیماران خصوصی در یک بیمارستان دولتی مراقبت می کنند. اگر متخصص زنان و زایمان ترجیحی شما در بیمارستان مورد نظر شما تمرین می کند، بهتر است از این روش استفاده کنید. متخصصان زنان همچنین می توانند در مورد مسائل جنسی مانند اقدامات جنسی مسئولانه، داروهای پیشگیری از بارداری و محافظت در برابر بیماری های مقاربتی مشاوره ارائه دهند. در مجموع، اگر این یک موضوع غیر بارداری است که به سلامت باروری زنان مربوط می شود، متخصص زنان می تواند از آن مراقبت کند. اگر به سلامت زنان و مراقبت های باروری علاقه مند هستید، ممکن است شغلی را به عنوان OB/GYN در نظر بگیرید، به این معنی که یک دکتر که در زمینه زنان و زایمان آموزش دیده است.

اگر حاملگی بسیار پرخطر یا فراتر از حد راحتی متخصص زنان و زایمان باشد، ممکن است شما را به یک متخصص طب مادر و جنین ارجاع دهد. پس از تخفیف بیمه درمانی خصوصی، هزینه کلی یک متخصص زنان و زایمان، زایمان در بیمارستان خصوصی و مراقبت های پس از زایمان می تواند بین 2500 تا 20000 دلار باشد. اگر شما یا کودکتان به مراقبت ویژه یا اقامت طولانی در بیمارستان نیاز داشته باشید، ممکن است هزینه آن بیشتر باشد. مامایی شامل مراقبت در دوران بارداری، زایمان و دوره پس از زایمان است.

یک متخصص زنان و زایمان در دوران بارداری مراقبت می کند و نوزادان را به دنیا می آورد. متخصص زنان و زایمان افرادی را که باردار هستند یا نوزادی به دنیا می آورند درمان نمی کند، بلکه در سیستم تناسلی زنانه تخصص دارد. برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی رایج است که این دو حوزه پزشکی را با هم ترکیب کنند.

سیستم بهداشتی بیمارستان اجتماعی Wooster (WCH) طیف گسترده ای از خدمات بستری و سرپایی را ارائه می دهد که به ساکنان شهرستان وین، اوهایو خدمت می کند. در مامایی و زنان که همه بیماران زن هستند، اکثر پزشکان نیز همینطور هستند. بیماران می توانند پزشک را بر اساس جنسیت، نژاد یا هر عامل دیگری انتخاب کنند، و بسیاری از زنان - چه پزشکان و چه بیماران - احساس راحتی بیشتری در صحبت در مورد موضوعات بهداشتی صمیمی با زنان دیگر دارند. در سال 2018، یک مطالعه لس آنجلس تایمز نشان داد که 82 درصد از ساکنان OB/GYN زن بودند.

اکنون زمان برنامه ریزی فیزیک ورزشی با ارائه دهندگان شما است

هنگامی که آموزش پایه خود را بعد از دانشکده پزشکی شروع کنید، ابتدا حقوق دریافت خواهید کرد. هنگامی که آموزش تخصصی خود را به عنوان یک پزشک O&G استخدام شده توسط NHS شروع می کنید، می توانید انتظار داشته باشید که حداقل 40257 پوند حقوق دریافت کنید که می تواند به عنوان مشاور بین 84559 پوند تا 114003 پوند افزایش یابد. شما می توانید در هر چیزی از جراحی سوراخ کلید گرفته تا مشاوره در مورد درمان باروری مشارکت داشته باشید.

متخصص زنان و زایمان

شما و متخصص زنان و زایمان شما هر دو هدف مشترک یک بارداری سالم و یک نوزاد سالم را دارید. زنان برای مراقبت های جامع که با معاینات زنان خوب و مراقبت های دوران بارداری آغاز می شود و شامل خدمات مشاوره نیز می شود، به پزشکان متخصص زنان و زایمان مراجعه می کنند. این تیم مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه، کنترل بارداری و درمان نگرانی های رایج مانند خونریزی غیر طبیعی، درد لگن، یائسگی و بی اختیاری را ارائه می دهد. تقاضا برای OB/GYN به اندازه وقوع حاملگی و مسائل مربوط به سلامت باروری زنان قطعی است. و پزشکان متخصص زنان و زایمان - مانند پزشکان در همه زمینه های پزشکی - جمعیتی مسن هستند. با بازنشستگی این پزشکان، کمبود متخصصان OB/GYN افزایش خواهد یافت.





:: موضوعات مرتبط: خدمات پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: خدمات پزشکی , دکتر زنان , متخصص زنان و زایمان ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: